Aktualności

ERGO Hestia z “Gwiazdą Jakości Obsługi 2017”

jakość obsługi

Po raz kolejny konsumenci ERGO Hestii docenili wysoką jakość obsługi świadczonej przez naszych pracowników. Gwiazda Jakości Obsługi 2017 jest potwierdzeniem ciągłego zaangażowania w dialog z klientem.

Wyróżnienie otrzymane w wyniku głosów konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi ma dla nas wyjątkowy charakter. Odzwierciedla postrzeganie nagrodzonych organizacji jako godnych zaufania, co ma szczególne znaczenie przy wyborze ubezpieczyciela.

– To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu. Półtora roku temu zrobiliśmy kolejny krok w kierunku podnoszenia jakości i jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeniowym wprowadziliśmy Rzecznika Klienta ERGO Hestii. W firmie, która rocznie likwiduje ponad pół miliona szkód pracownicy mogą popełnić błąd. Rzecznik reprezentuje interesy klientów wewnątrz firmy i w konsekwencji jest motorem napędowym do kolejnych usprawnień wewnątrz organizacji, dokonywanych na podstawie uwag klientów. Już dziś mogę zdradzić, że niebawem wprowadzimy kolejne udogodnienie, tym razem mające na celu jeszcze lepszą obsługę naszych pośredników.

Badanie jakości obsługi wśród konsumentów jest prowadzone już od 10 lat. Misją Programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Według danych organizatora znak Gwiazda Jakości Obsługi jest rozpoznawalny wśród 10 milionów Polaków. Podobne wyróżnienia stanowią istotny sygnał dla klientów, którzy w swoich decyzjach coraz częściej polegają na opiniach.

Może Cię również zaciekawić:

Drogi rolniku! Posiadasz gospodarstwo rolne? ;)

Jeśli tak, to mam dla Ciebie świetną ofertę, która w zależności od potrzeb zawiera zarówno obowiązkowe OC rolników I ubezpieczenie budynków gospodarczych oraz dobrowolne ubezpieczenie...

Sierpień 26, 2016

Zachęcam do ubezpieczenia pojazdu w zakresie Autocasco

Zakupiłeś drogie auto i chcesz zadbać o jego ochronę? A może posiadasz wieloletni pojazd, do którego masz sentyment? Skontaktuj się a dobiorę dla Ciebie...

Sierpień 26, 2016

Autocasco na MOTOCYKL – u nas jest to możliwe

Chcąc zaoszczędzić sobie nerwów i irytacji, wywoływanych przez wielkomiejskie korki, postanowiłeś zamienić swój samochód na jednoślad? Do tego nie posiadasz garażu i jesteś zmuszony trzymać...

Sierpień 26, 2016